cause and effect?

Känner mig fortfarande lite wobbly i bollen men inte i närheten av hur jag mådde innan. Har inte varit helt okej mentalt nu på flera dagar och är osäker på varför, först fick jag inte sova alls och nu helt plötsligt verkar jag inte kunna göra annat än just det.
 
Dock så slog en tanke mig när jag gick omkring och var som mest ledsen och inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag ville ut. Ut ut ut ut!
 
Så.. jag ska nog ta och ladda upp min gamla trofasta mp3-spelare (haha, jag vet, jag är en dinosaurie) med lite talböcker och försöka ge mig ut imorgon.
 
Och.. jag vet inte hur relevant det är, kanske är det JUST därför jag mår så superkonstigt... men har slarvat lite med hur jag ätit de senaste dagarna. Jag har tänkt att det berott på att jag mått skumt, men kanske är det tvärtom? Varit duktig o stoppat i mig mängder med frukt, nötter, protein etc och bytt ut mjukt bröd mot knäckebröd i flera veckor, men de senaste dagarna har det blivit mycket mer mjukt bröd och mindre frukt..
 
Kanske borde jag försöka ta nya tag nu till helgen? Se om frisk luft och lite tillskärpning på matfronten gör skillnad...

Kommentera här: