Blå som ett blåbär

Det fina med att fylla år är väl att man som vuxen oftast får pengar till att välja sina egna presenter! Såå... nu har jag shoppat lite.
 
Det blev några extremhårfärger (av erfarenhet är det bäst att ha lite olika nyanser för att blanda eller korrigera resultatet), ett silvershampoo från Loreal (enbart för att jag inte kan hitta klippotekets silvershampoo nånstans längre..)
 
 
 
..Nytt fräscht bling-bling! Komiskt nog hade jag dessutom en rabattkupong så jag fick över 100kr avdraget på smyckesbeställningen.
 
 
 
Och lite nikotinvätska till e-ciggen. Mango, Ice Tobacco, Sweet & Sour fruits, Blackcurrant och Juicy Peach.
 
Och som en bonus insåg jag inatt att jag redan har watercolour pennor som jag helt glömt bort! Så allt jag behöver nu är lite penslar och kladdvänliga pappersark.

Kommentera här: