Vill bygga pepparkakshus!

Sitter vid min egen dator den här gången, för första gången bör väl tilläggas. Den kopplades nog MEST in för att Sebastian och Kim skulle kunna spela lite igårkväll, fast grabben hävdar att han skulle kopplat in den oavsett. Hoho.
 
Har dolat, städat, dekorerat etc konstant varenda dag, och nu är jag nästan klar. Känns frustrerande att det tar så lång tid, men det är ju trots allt en del av hur jag fungerar. Saker tar lite för lång tid för mig...
 
Idag är tanken att jag ska bygga pepparkakshus med Kim! Är jättepepp, men än så länge toktrött trots morgonkaffe och cigg. Funderar på att ta frukost och lägga mig en kort stund för att se om energin kommer.
 
 
Ps. Lustigt.. vännen som dumpar mig är tydligen ilsken som en uppburrad katt och skriver elaka saker på internet om mig (fick veta det i andrahand då jag själv inte har kvar henne på typ instagram). Själv känner jag mig faktiskt inte arg eller något, mer lättad. Glad att ha avslutat en vänskap som tydligen inte var vad jag trodde. Dessutom är det ju jul, ny lägenhet och allt. Vem har tid att tjura då? :)

Kommentera här: