Krångel krångel krångel

Något har börjat hända varje natt nu som jag inte riktigt kan råda bot på, och det är att jag får myrkrypningar. Eller det är iaf det jag gissar att det är.
 
Båda i armar och ben infinner sig en känsla av EXTREMT obehag och en oemotståndlig vilja att röra på lemmarna. Det GÅR INTE att ligga stilla. Och när jag väl tror att jag börjar komma tillrätta så kan benen helt plötsligt rycka till så kraftigt att jag blir klarvaken. Får vild panik varenda natt den där "pirrande" obehagskänslan börjar komma krypande...
 
Suck. Att det tar över 3-4 timmar per natt att faktiskt somna börjar bli tröttsamt. Men men, har jag tur är det övergående.
 
Annat tröttsamt:
Torktumlaren som vi fick hemlevererad, och sen fick åka in med och byta för att de levererat fel maskin till oss FUNKAR INTE. Förmodligen elektronikfel i den. Så min fina Sebastian ska svänga förbi elgiganten efter jobbet och prata med dom. Hoppas det kan lösas utan krångel.
 
Vi hade fått en spricka i vår kylskåpsdörr som gjorde att det "smällde till" varje gång man öppnade kylen. Trodde länge att det bara var något i dörren som gick emot någon av hyllorna men icke, fick syn på sprickan när den började växa sig allt större.
Så jag ringde bovärden i onsdags som var här på ett ögonblick, tog en snabb koll och genast beställde en ny dörr till kylen åt oss. Superbra!
.... men igårkväll small det till lite extra, en stor bit lossnade vid sprickan och kylen gick inte längre att stänga helt. Så med lite kreativitet har jag "barrikerat" kyldörren med våld för att hålla den så stängd som möjligt iaf... jag bara hoppas att kyldörren kommer idag. Eller att bovärden har NÅN lösning nu innan helgen.
 
 
GAH! Giv mig styrka.
 

Kommentera här: