Matt eller ilsken

Jag känner mig vansinnigt ilsken.
 
Samtidigt som jag får svälja det beska pillret eftersom jag inte talar ut o sätter ner foten. Så då känner jag mig helt matt istället, för jag tycker inte det ska behövas. Jag ska varken behöva tjata eller vara otrevlig, och när jag väl nämnder för Sebastian hur frustrerad jag är så klämmer han ur sig att jag borde ha större tillit till folk.
 
Tillit my ass.
Det är fint att han alltid vill tro så gott om folk och att hans tålamod är så enormt som det är, det är ju förmodligen därför han klarar av att leva med en så trasig person som mig. Men ibland tycker jag att han helt enkelt är för naiv.
 
GAH.
 
Jaja. Ska ta och göra mina hushållssysslor nu och lyssna vidare på Ember-böckerna. Första boken City of Ember var fantastiskt spännande, andra boken är än så länge mest dyster.
 
 

Kommentera här: