Intensiv vecka om jag får gissa

Well, det spelade ingen roll att min ork sviktade igår, för jag blev uppringd av lilla mamma som bad mig följa med min bror och hjälpa till i deras blivande hem i lägenheten. Vilket slit! Men å andra sidan sköt jag så länge på att börja hjälpa dom ordentligt att det är klart allting kommer som i en klump då. Men gardinstänger kom på plats, en del lådor packades upp, och jag fick hjälpa bror att kånka en nymonterad garderob och sedan påbörja monteringen av nästa.
 
Men det slutade fint igår med sambomys framför filmen The Conjuring.
Idag ska jag försöka beta av lite grejer att göra här hemma jag ville göra igår, sen i eftermiddag/kväll ska vi iväg och fira Sebastians styvbrors födelsedag.
 
Och jag funderar på om jag kan halloween-pynta något, och om jag kanske kan "tillverka" någon form av lyktor...
 
 

Kommentera här: