Frustrerad

Har på ett sätt fått en hel del gjort idag, har på ett annat sätt fått för lite gjort.
 
Försöker "gilla läget" med att dygnsrytmen är så fuckad, men jag kan inte riktigt gilla läget eftersom den här dygnsrytmen krockar med ALLT annat i livet. Vårdtider, möten, eller när någon vill ses (ska t.ex. hjälpa mamma packa nu på torsdag). Så då försöker jag ju givetvis rätta till den. Ligger och vrider och vänder mig i sängen, lyssnar på talböcker, går upp o grejar en sväng för att lägga mig igen - bara för att börja vrida o vända mig ytterligare.
Detta har resulterat i att min kropp är alldeles FÖR utvilad när huvudet väl vill sova senare. Så igår (tisdag dagtid) när jag nästan såg dubbelt av trötthet, då vaknade jag med 20min intervaller. Vet inte hur mycket eller hur lite jag fick sova, men jag kände mig lika förstörd efteråt som innan.
 
 
Nej.. jag måste komma på en plan av något slag.
Har redan gått all in för att äta bättre, det är påfyllt med frukt, soygurt och granola här hemma.
Eat like crap - feel like crap.
Förhoppningsvis kommer lite skärpning på matfronten hjälpa, men jag MÅSTE göra nåt mer. Kanske något intensivt träningspass avslutat med ett bad eller nåt? Puh.
 
Nåja. Ska dola som varje natt nu, men förhoppningsvis kommer jag på något att VERKLIGEN trötta ut mig med sen.

Kommentera här: