YES

Yes yes yes! I DID IT!
 
 
 
 
Jag klev upp tidigt och följde med min bror på hans morgonpromenad vid 05:00 till jobbet, och sen promenerade jag hela vägen hem UPPFÖR mardrömsbacken (som det egentligen var tänkt att jag skulle gjort i måndags..) och lustigt nog var det inte ens i närheten av så jobbigt som jag föreställt mig att det skulle vara... (ja hur var det nu igen med att bygga upp scenarion utan grund i huvudet?). Trist nog var sträckan inte riktigt så lång som jag trodde den skulle vara, men en vinst är en vinst!
 
 
Middagen igår var för övrigt supertrevlig, och jag försökte även tänka lite annorlunda gällande maten.
 
Min tallrik brukade bestå av:
 
 
men igår körde jag istället på den här varianten:
 
Blev varken mer eller mindre mätt, men wow vad gott det var. Har fått en helt ny typ av kärlek till grönsaker.
 
 
Här står för övrigt jag och mah boys taggade till tusen att få gött käk!
 

Kommentera här: