Birthday weekend

Idag är jag awesome igen. Hade dötid att slå ihjäl, såg den strålande solen och beslöt mig för att - varför ta bussen hem? Varför inte promenera?
Ska kanske tilläggas att den promenadsträckan brukar ta mig 20min nedåt, då det inte är någon plan yta någonstans utan enbart en. enda. lång. backe. och idag beslöt jag mig för att gå uppför denna backe. Det tog mig hela 28 min och mycket svett, men jag känner mig ganska awesome. Längdmässigt är det ingenting (typ 2,5km) men jag och backar har varit ärkefiender sen barnsben.
 
Den här helgen är för övrigt en rejäl födelsedagsspäckad helg.
Sebastian och Fluffy var iväg på Ps födelsedagsparty igår, och idag ska de fortsätta att fira honom.
Jag åkte hem till Ida med gottegrejer att käka, blomma och present från mig och Sebastian. Vi lagade revben med vitlökskroketter, såg på film och tjötade all night long typ med sleepover tillsist. Nu är hon iväg på lite kalas med sin familj, men sen till kvällen ska jag dit igen och fortsätta where we left off. Mysig tjejhelg  mao!
Och som avslutning på denna birthday weekend ska jag, Sebastian och storebror Simon agera badvakter på systerdotterns bad-barn-kalas imorgon eftermiddag.
 
Kände mig för övrigt superfin igår.
 

Kommentera här: