Tacksamma öron

Jag har varit i konstant smärta sen öronmassakern började. Först tog vi ur en av piercingarna då den hamnat fel och kommer behöva göras om senare.. men nu igår hade en av de kvarvarande två grävt sig djupt ner i skinnet så finaste Flogger bytte till längre individuella stavar och mitt öra är såååååå tacksamt nu!
 
På tal om öron... halkade in på bodymods-taggen på instagram nu på morgonen och satt och tänkte över allt brutalt folk gör mot sig själva och hur ovärt det är... ända tills jag snubblade över #earpointing och min gamla försiktiga önskan om att genomföra just detta började sjuda under ytan igen.
Skulle jag kunna genomleva proceduren? Skulle jag kunna genomleva läkperioden?
 
Har försökt googla på bedövning men det verkar lite lönlöst...
 
 
Så frågan är... Värt eller ovärt?
 
 
 

Kommentera här: