Stick a needle in me

Idag:
Så snorkallt ute att vätska blir slushie på några ynka min.
Snöar likt en magisk julafton. Fast lite för mycket. Typ - det räcker nu.
En Debbie som sovit härliga 4 timmar = ganska opepp.
 
MEN. Jag pulsade uppför backen likt förbannat och undvek isfläckarna. Jag drar upp min löjligt långa punktlista för tidigare & nuvarande lägenhet och går igenom den med dom på områdeskontoret. Knallar vidare in på vårdcentralen för att lämna blodprov och det visar sig att det var en massa extra prover inlagda så damen fick tömma mig på tre gånger så mycket blod som vanligt.
 
Och eftersom jag enligt min kära mor älskar smärta och nålar så åkte jag givetvis till studion Flogger jobbar i för att fullfölja idén vi började planera smått för typ 4 år sedan. Inte en, två utan TRE gånger stack han kanylen i mig (jäklar vad brosk kan knaka läskigt...), men nu ser jag verkligen "fancy as fuck" ut!
 
 
Om jag får min vilja igenom blir det förhoppningsvis ytterligare två nålstick framöver. Fyller ju år på lördag..... :D

Kommentera här: