2016

Nyårsafton var supermysig. Mjukisbyxor, pizza, animerad film och dataspelande. Utsikten från balkongen var så fantastisk att vi knappt kunde tro det. Och vi hade det så trevligt att Tim och Siri stannade en extra natt. Siri fick prova ett av mina favoritspel och jag fick prova ett av hennes.
 
Det var så jäkla kul att jag beslöt mig för att köpa det, hittar ju så enormt sällan spel jag gillar så jag kunde inte låta bli, och det kaaanske råkade bli några fler.. 6 stycken för att vara exakt. MEN eftersom det var winter sale så betalade jag 304 kr totalt för alla sex spelen istället för kusliga 1034 kr det hade kostat annars! Det blev bland annat Ori and the Blind Forest, Broken Age och Ghost Pirates of Vooju Island.
 
 
 
 
Det är awesome att ÄNTLIGEN ha lite kul spel på datorn... tyvärr har det resulterat i totalt försummande av allt annat jag borde lagt tid på. Igår fick jag spendera hela kvällen med att städa, diska och ta hand om allt som bara växt här hemma. Suck, jag som varit så duktig och gjort precis allting dagligen sen vi flyttade!
 
Så de första dagarna på 2016 har jag inte direkt varit duktig och skött mig, men å andra sidan har jag tagit mig tid till att bara ha störtkul - något jag sällan gör numera och som också är himla viktigt egentligen. Men jag hoppas det här året kommer bringa fler goda saker, jag hoppas jag kommer ha viljestyrkan att göra förändringar i mitt liv.
 
Men just nu tänker jag spela vidare. *visslar oskyldigt*
 

Kommentera här: