Nu föll poletten ner

Ja alltså vad hade jag förväntat mig.
Lägger man av med två mediciner som tekniskt sätt trubbar av en..
 
..kombinerat med att något jag liksom undvikt att tänka på eller oroa mig över snart är runt hörnet. Snart ska ske. Snart får jag veta ifall jag är körd eller inte.
 
..och på grund av nämnda begynnande händelse och oro så kommer jag eventuellt hamna i ett skede av livet jag inte var inställd eller beredd på att hamna i än. och det är om jag har TUR.
 
..och om jag har TUREN att hamna i denna oförberedda del av livet jag både har fruktat och längtat efter i flera år, då kan jag inte gå på dom där medicinerna. Medicinerna som kanske hade hjälpt mig just nu.
 
 
Hahaha. Jag cepar ur.
Konstant sovande. Aptitlöshet. Oroliga drömmar. Och nu idag krashade jag för att jag inte hittade en datasladd. Inte fan handlade det om sladdjäveln. Som jag för övrigt hittade nyss, så jag grät och garvade lite till.
 
 
Fan.

Kommentera här: