Get ones thumb out of the ass

Idag har jag varit duktig. Startade dagen med att kånka ut
och slänga alla våra grovsopor (yay for me).
Jäklar vad med skit vi hade samlat på oss....
 
Sen satte jag mig och började planera utsättning av två mediciner jag har tagit i snart ett år.
Det är väl lite av ett experiment... Antingen är det medicinerna som får mig att må så pass bra som jag gör nu, eller så är det min totalförändrade livsstil (eller en kombo av de båda).
 
Men jag hoppas att det inte är medicinerna för jag vill veeeerkligen inte ta dom... dels för att det vore gött att ha kommit på ett sätt att må bra på utan en massa sinnesförändrande substanser, men också så jag slipper biverkningarna. Typ.. de extrema nattliga svettningarna, yrseln som gör att jag stup i kvarten måste stanna upp och hålla mig i något och en del annat.
 
Såhär ser det ut, två veckors nedtrappning!
 
Men börjar jag må sådär ostabilt och dåligt igen får jag väl helt enkelt börja ta dom igen..
 
 
Var jäkligt duktig igår också. Storstädade, fixade med räkningar, tvättade, ringde och beställde installering av vår diskmaskin (tog "bara" 4 mån att få tummen ur röven) osv.
 
 

Kommentera här: