Listor listor listor...

THIS WEEK
1. Lunchade med syster Anita och hade ett serious talk
2. Var dum och sköt på allt viktigt
3. Jag var duktig och gjorde en del av de jobbiga grejerna igår
4. Det är fredag. YAY!
5. Flytten har blivit uppskjuten till december. Snyft.
 
Har suttit och gnagt på det här med att inte ha några mål för saker och ting. Inte ens delmål. Skriva-listor-tokan i mig håller på att få fnatt - det kliar konstant i fingrarna. Så, det får helt enkelt bli någon form av av annan lista. Fina nya vanor? The new Me? NU VET JAG!
 
YAY ME!
Äter frukost varje morgon
Slutat dricka alkohol & eneridryck
Slutat äta godis, mjölkchoklad och chips
Slutat med beroendeframkallande mediciner
✓ Tar minst 2 rejäla promenader i veckan trots årstiden
Dragit ner rejält på tv-tittandet
✓ Är inte längre nässpraysberoende 
 
Och nu ska jag skriva en ny fin ATT GÖRA lista för den här dagen som jag kan börja beta av. Men först en cigg.

Kommentera här: