Sista dagen på året..

..det hemskaste och bästa året i mitt liv skulle jag tillochmed vilja påstå.
 
En underbar utomlandsresa med Sebastian och hans familj, en fruktansvärd vinter/vår då jag fick min kroniska magsjukdom, sjukhusvistelser.. Hade den mest självdestruktiva livsstilen jag någonsin haft - men lyckades vända på steken och skaffa mig en riktigt bra livsstil! Såg till att få ändan ur vagnen och flytta ifrån lägenheten som var överfylld med dåliga minnen och känslor, lämnade över min kissetjej Charlie till storebror och skaffade även en ny kattgrabb så Eddie äntligen har någon att leka med. Tagit mer ansvar, var värdinna för julafton som firades här hemma hos oss...
 
Ja, mitt år har varit så omtumlande att det känns som flera år och inte bara ett.
 
Och här är jag nu, på den sista dagen av det här kaotiska året. Tim och Siri är påväg in hit med sina datorer för vi ska fira nörderi-nyår med miniLAN, nördfilmer, hämtmat etc. Kommer vara så jäkla mysigt och fint tror jag.

Kommentera här: