Det räcker nu....

Först får vi vänta i flera veckor på att få torktumlaren installerad...
..som sen visar sig vara fel modell. Vi har fått fel leverans...
Sen när vi väl får hem rätt torktumlare.. så fungerar den inte...
Kylskåpsdörren börjar spricka... och dagen efter att bovärden beställt en ny...
..då spricker den så illa att den inte går att stänga längre...
Så i två veckor får vi leva med eltejpad kyldörr som barrikerats med tunga verktygslådor...
I samma veva som bygg-gubbar dundrar in 7 på morgonen dag efter dag...
då drar vi på oss en veckolång förkylning...
 
Och nu igår.. nu när det kändes som att saker började ljusna/lätta...
..nä - då lägger tvättmaskinen av.
 
 
GE MIG STYRKA!
 
 
On the bright side:
Hade allt det här hänt för två månader sen hade jag nog kollapsat mentalt vid det här laget. Bara krypit in under täcket och valt att ignorera hela alltet. Det gör jag inte nu.
 
Får väl se om jag kan fixa det här själv eller om jag behöver ringa pappa...

Kommentera här: