Hälsosam nattuggla

Happ happ. Verkar som att med hälsosammare livsstil blir jag automatiskt nattuggla. SUCK. Men man får väl ta det bra med det dåliga antar jag.
 
Hoppades på en produktiv vecka men så har det ju långt ifrån blivit. Jag har levt nyttigt/hälsosamt men typ inte fått något gjort. Petade in ett nässmycke igår efter att inte haft något på 1,5 år och AJISATANHELVETES vad ont det gjorde (och fortfarande gör lite). Men jag kände att jag behövde något "nytt" att se i spegeln.
 
 
 
Annars har dagen varit bra. Tagit 2 promenader (en med storebror) och sen umgåtts med ida, fyndade mom-jeans på secondhand och hittade lite efterlängtade produkter i butiken bredvid Willys jag nästan aldrig går in i. Hurra för affärer med produkter från andra kulturer!
 
Litet tillägg för övrigt till gårdagens inlägg:
 
Mycket ändras på 10 år. Typ vikt eller färg på tänder.
 
 

Kommentera här: