Sömn och halloween

Well well. Jag körde på i 120 igår, möblerade om, städade, organiserade, rensade... fullt ös. Ställde alla alarm jag kunde när jag väl lade mig så att jag bara sov hälften så länge som jag brukar.
 
Sen på eftermiddagen hade jag och honeybun date-night med gottekäk, film och mys, och innan det var dags att sova så gick jag ut på en rask 20min promenad.
 
Fick sova 4h inatt. Från 22.30 - 02.30 ungefär. För mig är det mycket.. När jag vaknade så såg jag till att snabbt som attan springa på toa och stoppa en banan i min hungriga mage bara för att bädda ner mig igen och somna om. Lyckades ju givetvis inte, men jag tror att jag har en plan nu iaf:
 
Att verkligen stenhårt inte låta mig själv sova särskilt länge om dagarna, och att börja ta antingen en extra promenad på kvällen eller byta mina morgonpromenader mot kvällspromenader. Och att köra på toa+banan+somna om metoden när jag vaknar sådär tidigt mitt i natten. Nu jäklar!
 
 
Och halloweenplanerandet har börjat ta form. Iaf utstyrslarna. Jag insåg att jag aldrig varit häxa, men då är frågan HURDAN häxa jag borde vara... stereotypisk, läskig, fantasy eller nåt annat...
 
 

Kommentera här: