Tillbaks på ruta ett

Ruta ett - dag 4
 
Jag vet inte hur jag inte kunde se detta komma, men det är så det brukar vara. Alla varningstecken är förgäves och sen PANG. Och det känns så skrämmande, plötsligt och oövertänkt.
 
Tillbaka på ruta ett i måndags, och jag mjukstartar. Vissa saker är totaltabu, andra saker får jag fuska med såhär i början. Jag röker mest vanliga cigaretter och vape:ar ibland, maten & chokladen är det helt åt skogen med. Just nu har jag både hembakta kakor, choklad OCH energidryck här hemma. Men det är okej, just nu.
 
Tar lugnande till kvällarna och får faktiskt sova genom nätterna nu sen 4 dagar tillbaka. Det resulterar ju i att mer energi finns om dagarna och jag går i 120. At the moment är det köket jag satt tänderna i - medan jag lyssnar på talboken Beautiful Chaos. Måste lägga på minnet hur mycket jag verkligen gillar Beautiful-böckerna, verkligen värda att läsa om i framtiden när jag vill läsa något bekant som höjer mitt humör.
 
Nåja. Dags att sätta fart.

Kommentera här: