Full av Motivation

Wow. Fick prata av mig rejält i helgen (både fredag och lördag) hemma hos Katsy och Robban, och det behövdes verkligen. Tog även tag i något jag skjutit upp, och blev lite ställd av det... Men har stålsatt mig och helt enkelt bestämt mig för att go all in och göra det jag kan, och räcker inte det så var det väl inte menat -typ. But I have a plan, och bara det känns väldigt awesome. Kryptisk text deluxe är jag rädd.
 
Fluffy har varit på mig lite om att jag ska testa hans No Sugar Challenge som han körde på för en tid sen. Den är inte lika brutalhård som den låter - all form av mat, frukt etc är tillåten, det är bara de totalt onödiga/skadliga sakerna med socker i som det är totalförbud på: godis, choklad, läsk, kakor, glass etc.
Och igårkväll kände jag helt plötsligt att - why the hell not?
So now it's on.
 
 
 
Har haft en bra morgon so far, klev upp vid halv två i morse/inatt och varit igång sedan dess. Nästan alla husliga ting är avklarade, och först nu känner jag att energinivån börjar dippa rejält. Men ciggen tog slut för snart 3 timmar sen, och jag har skjutit upp att hämta ut en leverans i några dagar nu, så jag ska använda min sista gnutta energi innan förmiddagsluren till att ta en kortare promenad. (Funderar på att försiktigt ge mig ut och promenera dagligen igen, och försöka väga upp det genom att lägga mig på golvet med benen i 90 graders vinkel direkt efteråt.. det har funkat när ryggen gjort som mest ont så är nog värt ett försök)
 
 

Kommentera här: