Som ett klockslag

Jag vet inte om det beror på förkylningen eller nåt annat, men nu har jag i flera dagar varit dyngtrött på kvällarna och somnat innan tio på kvällen bara för att vakna superpigg vid ett på natten... Och försöker jag lägga mig några timmar senare sover jag bara någon timme och sedan vaknar jag pigg igen. Det är som att min kropp börjat sovstrejka (fast att bli trött och sömnig har den visst inget emot..).
 
Men men. Ska försöka ta vara på dom här timmarna i alla fall.
 
Ps. Om 5h är jag inne på dag 4 av mitt nyaste försök att skärpa till mig.
 
 
 
- 20 timmar senare (kl 21:18) -
 
Ja alltså.. Nog fick jag saker gjorda. Packade upp datarumslådor (dataspel, sladdar och bröte), gick igenom ett berg av kaos jag samlat på köksbordet för att sortera osv. Så det var en produktiv natt/morgon.
Försökt sova flerta... Hey vänta nu. I did it again?!
 
Wäh wäh wäh. Gnäll gnäll gnäll. Sjuk sjuk sjuk. Blah blah blah.
 
Sådär.
 
Jag förutspår en natt då jag uträttar en massa igen. Totally awesome, varför skulle man inte kunna vara produktiv bara för att det är natt liksom?

Kommentera här: