Jag vill vara en optimist

Sjuk sjuk sjuk. Gnäll gnäll gnäll. Bla bla bla.
 
Så. Då var det avklarat.
Tänkte försöka se det positiva med att vara sjuk den här gången.
 
1. Sämre smaksinne = skiter i att äta typ choklad/sötsaker.
2. Cigarettrökning är plågsamt = e-cigg kombinerat med halstabletter har används flitigt idag.
 
Har mycket i huvudet som jag vill göra, men så fort jag sätter igång med nåt så dalar orken på två sekunder typ. Har iaf lyckats vika tvätt, putta en ny bokhylla på plats, nysta ihop lite nostalgibilder som ska skrivas ut och sättas upp, och så lagat tacos.
 
För övrigt snubblade jag över en fantastisk dreadbild och blev givetvis sugen på dreads med sidecuts. Jag hatar mig själv lite nu. Dumma dumma hjärna som spasmar ur och vill göra så jäkla mycket grejer hela tiden. Framförallt kostsamma eller invecklade grejer. Blöh.
 
 
 

Kommentera här: