Grattis på Kärring-dagen!

Jahopp, klockan är över midnatt och det är officiellt min Kärring-dag idag.
 
Komiskt nog, hur mycket jag än våndas över det faktumet att jag hunnit bli 28 år gammal och egentligen inte åstadkommit något framgångsrikt i livet - så känner jag mig sådär nöjd och chill ändå.
Jag hade tillomed glömt bort att jag fyllde år den här helgen tills lilla svärmor påminde mig om det förra helgen.
 
Sååå.. Jag har inte önskat mig något specifikt av någon förutom Sebastian (att nåla fejset på nytt). Men jag sitter ändå här och drömmer mig bort lite vid datorn, för nog önskar jag mig saker alltid - som den obotliga, ombytliga, materialistiska, impulsiva människan jag är...
 
Så vad drömmer jag om på min 28:e födelsedag?
 
• Att få till en fräsig aquablå/turkos färg på håret
...och kanske övertala Siri att försöka göra en undercut-design i samma veva?
 
 
• Hitta och beställa hem vackra blåa smycken ♡
 
• Försöka hitta lite annorlunda kläder till realistiskt pris
 
 
och tillsist så sitter jag och suktar efter målargrejer. Inget dyrt, avancerat eller så. Bara nåt litet jag kan sitta och roa mig med för skojs skull och se hur det går. Har aldrig haft talang för att måla, det var alltid skissa och teckna med blyerts som var min grej. Men efter att ha fastnat för så vackra watercolour motiv på internet så är jag sugen på att försöka.
 
Men nu är det dags för en sista cigg och sen sova några timmar.

Kommentera här: