Kartong-fort

Hela dagen igår (torsdag) och idag (fredag) har ägnats åt packande, packande och packande.... Hur jag kunnat undgå faktumet att vi faktiskt ska flytta om en vecka är beyond me. För det är just den insikten som triggade igång mig.
 
Ögonen känns ansträngda, näsan svider och huvudet värker. Så som jag brukar må när jag dag efter dag gör en massa tunga saker och utesluter allt roligt whatsoever. Eller när jag skiter i att sova med för den delen...
 
Har bara kvar att flytta runt en massa lådor och grejer (för att göra mer rum åt brors saker som ska "lagras" här tills han flyttar in) nu inatt. Själva pack-packandet kan pausa tills .. eh. måndag?
 
För inte kan jag gå och lägga mig, vakna utvilad och ha en chillaxig lördag. Nope.
 
Imorn flyttar Grannen (eller som jag nog får lära mig att börja kalla henne: Fia) så hela dagen kommer ägnas åt bärande upp och ner för trappor. Lasta i lasta ur. Börja om igen. Hej och hå. Lagom tills jag slår upp ögonen på söndag är det dags att flyttstäda också. It's gonna be a fun weekend... och sen börjas det om igen nästa vecka, för då är det ju vår tur! Haha ;(
 
Hur kan något så underbart vara så jävla äckligt svinjobbigt?
 
 
Oh well. Dags att ta en cigg, halsa kallt kaffe och göra en sista kraftansträngning. I CAN DO THIS!
 
 

Kommentera här: