A Secondhandy Christmas!

Är fullkomligt slutkörd och har varit det sen över en vecka tillbaka. Försöker reda ut allt så gott jag kan, ringer runt, mejlar, bokar om och bokar in möten... Ja livet är minst sagt psykiskt påfrestande just nu, och ovanpå det bränner julstressen...För i år ska nämligen Julafton äga rum hos mig och Sebastian. WOAH! Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle gå med på något sådant, men jag är komiskt nog riktigt peppad. Min bror Simon kommer vara medvärd med mig dessutom.
 
Men om man ska fokusera på det mer positiva..
Har skrivit en lista över allt som behöver införskaffas inför julafton (för det här tänker jag baske mig ta på allvar. Det ska vara rött, tomtar, lyktor, sprakande belysning och hela tjottafräset!) och blev lite förskräckt över vad allt skulle gå på..
Men igår tog jag o Fia en secondhandrunda och jag hittade så jäkla mycket (billigt dessutom)! Så idag eftermiddag ska vi ta ytterligare en runda. Känner mig rejält pepp!
 
 
Blev helt kär i den löjligt pråliga adventsljusstaken!
 

Kommentera här: