Overkligt

Just nu sitter jag i vårt nya datarum vid Sebastians dator som jag hijackat lite snabbt (medvetet låtit bli att koppla in min för att få så mycket som möjligt gjort). Klev nyss innanför dörren efter att ha handlat, för ikväll, då baske mig ska jag sätta upp gardinstängerna jag nu lagt sura pengar på, julpynta och laga nåt gott åt oss!
 
För övrigt känns det så otroligt overkligt. Bra overkligt. Jag fattar inte att vi äntligen bor här... Mycket har hunnit hända på kort tid nu.
 
Vi har hunnit flytta. Gått på svärfars 50 årskalas. Flyttstädat i två hela dagar. Blivit dumpad av en vän. Packat upp ALLA flyttlådor och idag hjälper Sebastian min bror att flytta in i sin nya (vår gamla) lägenhet.
 
 
Men nu, nu är vi här. I vårt gemensamma lilla bo, med våra två fina kattgrabbar (Sebastian använder ständigt penis-majoriteten för att utrösta mig i diverse dispyter), med vår vackra utsikt.. Allt är bara fantastiskt.
 
Jag är så lycklig.

Kommentera här: